1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
5 - Dokončete objednávku.
JAK FUNGUJE ZÁSILKOVNA?
Zásilkovna je síť výdejních míst v ČR a i na SK, kde si můžete Váš balíček (max do hmotnosti 10 kg) pohodlně vyzvednout. Výdejní místo může být benzínová stanice, lékárna, zverimex, květinářství nebo jakýkoli jíný obchod. V praxi to funguje stejně, jako když si jdete vyzvednout balíček na poštu. Momentálně je v České republice již skoro 1000 výdejních míst a Zásilkovna je zastoupena v každém městě nad 5tis obyvatel. Seznam aktuálních výdejních míst najdete zde.
JAK TO FUNGUJE V PRAXI U NÁS NA eSHOPU?
Jestliže je celková hmotnost Vaší objednávky do 10 kg, tak v košíku vyberte jako způsob dopravy Zásilkovna. Poté zvolte způsob platby a jako další klikněte na tlačítko OBJEDNAT. Teď už jen jednoduše v roletce vybrat pobočku zásilkovny, kam si přejete zaslat Vaše zboží a kliknout na pokračovat. Pak už jen vyplníte vaše fakturační údaje a odešlete objednávku.
Pokud je hmotnost Vašeho nákupu (kterou počítá system) vyšší než 10 kg, tak se možnost Zásilkovna vůbec nezobrazí.
VYZVEDNUTÍ BALÍČKU
Až balíček bude pro Vás připaven k vyzvednutí na Vámi vybraném výdejním místě, tak dostanete info od Zásilkovny prostřednicvím SMS na Váš mobilní telefon nebo email, který jste zadali při objednávce na našem eShopu.
Běžná lhůta pro vyzvednutí balíčku je 7 kalendářních dnů. Prostřednictvím odpovědní SMS můžete však zažádat o prodloužení lhůty až na celkem 21 dnů.
Balíček Vám bude vydán na základě hesla, které Vám bude zasláno právě SMS a nebo eMailem.